"Speranța trebuie să rămână mereu speranță. Nu trebuie să se transforme niciodată în convingere."

marți, 17 iulie 2012

La inceput...

Si iata-ma aici, incepand un blog fara vreun scop precis. Mie imi place sa il percep ca pe un jurnal, unde voi scrie despre ceea ce imi place si ce simt in acel moment. O transpunere in cuvinte a mintii si sufletului meu, macar o particica din inima mea trecuta pe hartie.
Daca m-ar intreba cineva in momentul acesta despre ce voi scrie sau ce subiecte va avea acest blog, as putea raspunde simplu: pe mine. Nu va inchipuiti ca voi scrie despre persoana mea, in niciun caz. Insa aici imi veti descoperi pasiunile si preferintele, urmand poate ca eu sa le descopar pe ale voastre.
Ca sa nu mai lungesc vorba, voi enumera in continuare cateva dintre subiectele pe care le voi aborda cel mai des aici, de-a lungul timpului.
1. Sport. Ce trebuie sa stiti in primul rand despre mine este ca sunt o mare impatimita a sportului. Tenisul, fotbalul, handbalul sau patinajul artistic sunt doar cateva dintre ele. Asadar, postari despre sportivi sau ultimele stiri importante, le veti gasi cu siguranta aici.
2. Filme si seriale TV. Imi plac mult de tot filmele si serialele, dar sa fim sinceri, cui nu ii plac? Voi posta aici recenzii si pareri personale legate de diverse filme, nou-aparute si din cinematografia mai veche deopotriva.
3. Carti. Da, imi place si sa citesc, desi nu intotdeauna am timpul necesar pentru aceasta pasiune.

Cam atat pentru moment. Sa nu dezvaluim totul inca din prima postare. Va accept comentariile si sugestiile, si sper ca o sa va aduca o placere cel putin la fel de mare ca a mea.

Xoxo. Ivana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu